Təhsil insan həyatının ən dəyərli sərvətlərindən biridir. Cəmiyyətin tərəqqisi, xalqın gələcəyi və dövlətin gücü bilikli, mədəni, vətənpərvər gənclərin yetişdirilməsindən asılıdır. Bu müqəddəs missiyanın həyata keçirilməsində məktəb direktorlarının rolu əvəzolunmazdır. Onlar yalnız bir təhsil müəssisəsini idarə etmirlər — həm də gələcəyin təməlini formalaşdırırlar. Məhz belə ziyalılardan biri də Bakı şəhəri Suraxanı rayonu Rəsul Ənnagıyev adına 141 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Fərəh xanım Hüseynovadır.
Fərəh xanım Hüseynova öz həyatını və fəaliyyətini təhsilə, elmə və gənc nəslin düzgün tərbiyəsinə həsr etmiş peşəkar pedaqoqlardandır. Onun rəhbərlik etdiyi məktəb Bakı şəhəri Suraxanı rayonunun təhsil simasını formalaşdıran, müasir təlim metodlarını tətbiq edən, eyni zamanda milli-mənəvi dəyərlərin qorunmasına böyük önəm verən nümunəvi təhsil ocaqlarından biridir.
Fərəh xanım Hüseynovanın təhsil sahəsindəki fəaliyyəti uzun illərin zəhmətinə, ardıcıl inkişafına və öz işinə olan sonsuz sevgisinə söykənir. O, pedaqoji fəaliyyətinə müəllim kimi başlayaraq, daim öz üzərində işləyib, yeni tədris metodlarını mənimsəyib, həm yerli, həm də beynəlxalq təhsil təcrübələrindən bəhrələnib. Onun rəhbərliyə gəlməsi ilə Bakı şəhəri Suraxanı rayonu Rəsul Ənnağıyeva adına 141 nömrəli məktəbdə keyfiyyət dəyişiklikləri baş verib — təhsil mühiti yenilənib, tədris prosesi müasir tələblərə uyğunlaşdırılıb.
Direktor kimi Fərəh xanım Hüseynova üçün əsas məqsəd təkcə dərs keyfiyyətini artırmaq deyil, həm də məktəbi cəmiyyətin fəal bir hissəsinə çevirməkdir. O, məktəbi bilik məbədi olmaqla yanaşı, həm də vətənpərvərlik, humanizm və mədəniyyət ocağı kimi inkişaf etdirib.
Fərəh xanım Hüseynovanın rəhbərlik etdiyi təhsil ocağı məktəb üçün təkcə qürur deyil, həm də məsuliyyət deməkdir. Fərəh xanım hər zaman vurğulayır ki, məktəbin hər bir şagirdi qəhrəmanlarımızın döyüş ruhunu, Vətənə sədaqətini və fədakarlığını örnək almalıdır.
Onun təşəbbüsü ilə məktəbdə tez-tez şəhid ailələri ilə görüşlər, vətənpərvərlik mövzusunda tədbirlər və layihələr təşkil olunur. Şagirdlər Vətən Müharibəsində qəhrəmanlıq göstərmiş igidlərimizin həyatını öyrənir, onların ruhuna həsr olunmuş inşa və bədii kompozisiyalar hazırlayırlar. Bu istiqamətdə görülən işlər həm məktəbin, həm də direktorun vətənpərvərlik tərbiyəsinə verdiyi töhfənin göstəricisidir.
Fərəh xanım Hüseynova rəhbərlik etdiyi məktəbdə klassik pedaqoji ənənələrlə yanaşı, müasir idarəetmə sistemlərini də uğurla tətbiq edir. O, müəllimlərin peşəkarlığının artırılması üçün müxtəlif təlimlər təşkil edir, yeni metodikalarla işləməyə təşviq edir. Müəllim heyətinə daima dəstək göstərən Fərəh xanım kollektivdə sağlam münasibət və qarşılıqlı hörmət mühiti yarada bilib.
Onun rəhbərliyi dövründə məktəbdə tədris prosesinin keyfiyyət göstəriciləri yüksəlib, şagirdlərin ali təhsil müəssisələrinə qəbul faizi artıb. Eyni zamanda məktəbdə müxtəlif fənlər üzrə olimpiada və yarışlarda iştirak edən şagirdlərin uğurları artmaqda davam edir.
Fərəh xanım Hüseynova texnologiyanın təhsildə tətbiqinə böyük əhəmiyyət verir. Onun rəhbərliyi ilə məktəbdə rəqəmsal tədris vasitələri tətbiq olunub, elektron jurnal və platformalardan istifadə genişlənib. Bu da həm müəllimlərin, həm şagirdlərin, həm də valideynlərin tədris prosesinə daha yaxından cəlb olunmasına şərait yaradıb.
Fərəh xanımın pedaqoji fəaliyyətində ən önəmli istiqamətlərdən biri şagirdlərin mənəvi tərbiyəsidir. O, hesab edir ki, təhsil yalnız biliyin verilməsi deyil, həm də şəxsiyyətin formalaşması prosesidir. Bu məqsədlə o, məktəbdə tərbiyə işinin səmərəli təşkili üçün xüsusi proqramlar hazırlayıb.
Məktəbdə şagirdlərin davranış mədəniyyətinə, dövlət rəmzlərinə hörmət ruhunda tərbiyəsinə, böyüklərə ehtiram və vətənə sevgi kimi dəyərlərin aşılanmasına ciddi diqqət yetirilir. Hər bir tədbir, layihə və dərs bu istiqamətdə qurulur.
Fərəh xanımHüseynova, eyni zamanda, qız uşaqlarının təhsilinə, onların gələcəkdə cəmiyyətdə fəal və savadlı qadın kimi yetişməsinə xüsusi önəm verir. O, qadın müəllimlərin və şagirdlərin uğurlarını fəxrlə qeyd edir, təhsildə qadın zəkasının və sədaqətinin əhəmiyyətini hər zaman ön plana çəkir.
Fərəh xanım Hüseynova rəhbər kimi kollektivlə münasibətdə demokratik prinsipləri əsas tutur. O, hər bir müəllimin fikrini dəyərləndirir, təklifləri dinləyir və məktəbin idarə olunmasında iştirakçılıq mühitini təmin edir. Kollektivdə qarşılıqlı etimad və peşəkarlıq onun uğurlu idarəçiliyinin təməlidir.
Onun rəhbərliyi altında müəllimlər yalnız dərs deyən insanlar deyil, həm də məktəbin uğur strategiyasının aparıcı qüvvəsidir. Vüsalə xanım üçün müəllimlik bir peşə deyil, həyat tərzidir. O, müəllimlərə həmişə örnək olmağa, onlara həm peşəkar, həm də mənəvi dəstək göstərməyə çalışır.
Fərəh xanım Hüseynova məktəbin fəaliyyətini cəmiyyətlə sıx əlaqədə qurur. O, yerli icra strukturları, qeyri-hökumət təşkilatları və mədəniyyət müəssisələri ilə əməkdaşlıq edərək müxtəlif sosial layihələr həyata keçirir. Şagirdlər bu layihələrdə fəal iştirak edir, cəmiyyətin bir parçası olmağı öyrənirlər.
Eyni zamanda Fərəh xanım şəhid ailələri, qazilər və aztəminatlı ailələrə də diqqət və qayğı ilə yanaşır. Onun rəhbərliyi ilə məktəbdə humanitar təşəbbüslər həyata keçirilir, sosial həmrəylik dəyərləri təbliğ olunur.
Fərəh xanım Hüseynovanın fəaliyyəti həm təhsil ictimaiyyəti, həm də yerli sakinlər tərəfindən yüksək dəyərləndirilir. O, dəfələrlə müxtəlif təltiflərə, fəxri fərmanlara layiq görülüb. Onun “peşəkar pedaqoq, əsl ziyalı” kimi tanınması təkcə vəzifə mövqeyindən deyil, şəxsi keyfiyyətlərindən irəli gəlir.
O, sadə, təvazökar, eyni zamanda prinsipial bir rəhbərdir. Hər kəsə ədalətli münasibəti, obyektiv qərarları və daim inkişafı düşünməsi onu həm kollektiv, həm də ictimaiyyət arasında nüfuzlu şəxsiyyətə çevirib.
Fərəh xanım Hüseynova bu gün Suraxanı rayonunun təhsil tarixində öz imzasını atan, gəncliyin gələcəyinə nur saçan bir ziyalıdır. O, rəhbərlik etdiyi məktəbi Vətən Müharibəsi Qəhrəmanının adına layiq şəkildə inkişaf etdirərək, həm tədris, həm tərbiyə, həm də milli ruhun qorunması istiqamətində misilsiz işlər görür.
Onun pedaqoji fəaliyyəti sübut edir ki, təhsil bir missiyadır, bu missiyanın həyata keçirilməsi isə yalnız fədakar, dövlətinə və xalqına bağlı insanlara məxsusdur.
Fərəh xanım Hüseynova – biliklə, zəhmətlə, vətən sevgisi ilə yoğrulmuş bir ömür yaşayan peşəkar pedaqoq və əsl ziyalıdır. Onun rəhbərliyi ilə Suraxanı təhsil ocaqları gələcəyə inamla addımlayır, Azərbaycan təhsilinin inkişafına öz töhfəsini verir.
Ps. Bizdə Tehsil.info.az kollektivi olaraq Bakı şəhəri Suraxanı rayon Rəsul Ənnağıyev adına 141 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Fərəh Hüseynovaya iş fəaliyyətində uğurlar arzu edirik.